Home » FAQ

Waarom kan ik niet met alle betaalmiddelen betalen?

Paypal en Creditcard firma's rekenen verschillende percentages voor het doen van een betaling. Deze kosten mogen wij volgens de wet niet doorberekenen aan de consument. Omdat wij wel de scherpste prijzen willen behouden hebben we ervoor gekozen deze betaalmethoden niet meer aan te bieden. (ter vergelijking; Paypal 2,3% over het totaalbedrag, Creditcard 1,75-3,25% over het totaalbedrag. iDeal 0,24 cent per transactie)

Kan de levertijd sneller?

Nee, helaas. we zijn gebonden aan de levertijden van de diverse leveranciers. Zodra u bestelling bij ons binnenkomt wordt deze ook direct bij de leverancier aangemeld. Daardoor zijn wij ook afhankelijk van hun snelheid van handelen. U ontvangt altijd een melding wanneer u product bij ons binnengekomen is of door ons naar u verzonden wordt

Kunnen de bindingen al gemonteerd & afgesteld worden?

Ja, dit kan. Op dit moment werken we nog met een pilot, wat betekent dat er nog geen extra kosten berekend worden voor het monteren en afstellen. Vu hiervoor tijdens het bestellen in het vak opmerkingen de volgende gegevens in: Lengte, gewicht, aantal millimeter van de skischoen & skiniveau. De ski's zijn dan kant en klaar om te worden afgehaald / opgestuurd.

Is mijn aankoop verzekerd?

Omdat we geen Paypal en Creditcard betalingen accepteren i.v.m. de kosten zijn de leveringen niet verzekerd. Wel ontvang je bij verzending een track & trace code. Met deze code kun je zelf, (en wij dus ook) zien waar het pakket is. Mocht deze onverhoopt niet aankomen, dan zien wij dit ook en sturen we kosteloos een nieuw exemplaar toe.